t ontwerp draagt ??de voet een be

yaya2017
Lopers zijn geen onbekende voor de naam Pegasus; die werkpaardschoen is op zijn 36e iteratie. Al decennia lang is de Peg een alles-in-één model dat hoge kilometerstanden aankan en de snelheid verhoogt. Maar die dagelijkse trainer is een beetje te zwaar en een beetje te zacht om echt te worden gebruikt voor elke vorm van speedwork. De geheel nieuwe "Peg Turbo 2" is ontworpen om die legendarische pasvorm en dat gevoel te Nike Air Max 90 Damen Blau behouden, maar levert Buffalo Bills Jersey Black Friday het lichtgewicht gevoel van Nike Air Pegasus 83 Damen een raceflat. Om dit te doen, gaf Nike Air Presto Dames Nike het het geroemde ZoomX-schuim, dat Nike Air Max 270 Damen uitzonderlijk veerkrachtig is. Mizuno rolde Nike Air Pegasus 83 Femme een tsunami van nieuwe technologie in dit, het Sony Michel Jersey nieuwste model in zijn Wave-serie. De Sky 3 krijgt de opnieuw ontworpen middenzool van het merk, die de klassieke Pebax-plaat van Mizuno verwisselt voor twee lagen schuim die zijn verbonden in de vorm van een golf.

De schoen introduceert ook een nooit eerder gezien schuim van Mizuno, XPOP genaamd, dat ons doet denken aan veerkrachtige, zachte tussenzolen zoals Boost van Adidas. Deze updates zorgen ervoor dat de Sky 3 heel anders aanvoelt dan zijn voorganger - we vonden hem soepeler en zachter te voet. "Ik voelde me comfortabel tijdens mijn langere runs en was opgewonden dat ik niet de hiel- of voetpijn had die ik Adidas NMD Damen soms ervaar," zei een oude Nike Air Max 90 Essential Dam tester. De Sky 3 is ook een Authentic NFL Jerseys van de eerste paren van Mizuno om Nike Dunk Sky High Damen het zachte, flexibele Waveknit-bovenwerk Adidas Superstar Mujer van het merk te krijgen, dat beter uitrekt in Adidas NMD Femme de toebox dan het luchtgaas van de 2, terwijl het een NFL Jerseys Black Friday Sale goede pasvorm door de middenvoet behoudt. En is superademend in de zomer en loopt goed af op natte dagen.

In een wereld van neutrale voeten en stabiliteitsschoenen vergeten we vaak de zeldzame supinator - onderpronerend en ondervertegenwoordigd. Voor degenen wiens voeten daadwerkelijk iets naar buiten rollen wanneer ze rennen, vult de Ride ISO 2 een leegte op. De schoen maakt gebruik van twee soorten schuim: een zachtere Everun-bovenzool die dichter bij de voet zit, en een substantieel PWRfoam-onderbuik om de impact op de weg te dempen. Het ontwerp draagt ??de voet een beetje dieper in die toplaag, Nike Air Pegasus 83 Womens gemaakt van duizenden Adidas ZX 850 Damen veerkrachtige TPU-pellets, die meer Adidas Superstar Donne steun verleent en toch toegankelijk Adidas Superstar Dam Rosa blijft voor neutrale voeten. Net als zijn Adidas Superstar Mujer voorganger, behoudt de Ride zijn titulaire Hayden Hurst Jersey ISOfit-bovenwerk, met zwevende ogen voor fijn afgestelde veter, die een veilige pasvorm door de middenvoet geeft. En hoewel deze versie iets steviger aanvoelt in de hiel, is het nog steeds een softy in het algemeen.