t dat het uniek is ... mijn favori

caicai2017
Nike heeft zijn eerste zelfvetersluitende, slimme basketbalschoen onthuld.
De Adapt BB, geprijsd op $ 350, doet meer dan alleen kant zelf. Met een power-vetersysteem genaamd Fit Adapt kunnen gebruikers zich aanpassen om de perfecte pasvorm te vinden met de Nike Adapt Nike Air Max 270 Femme mobiele app.
Boston Celtics-ster Jayson Tatum zal de Adapt BB dragen in het professionele debuut van de schoen op woensdagavond wanneer de Celtics de Toronto Raptors spelen. Een Adidas EQT Support ADV Mujer voorproefje van hoe de toekomst van schoenen er uit zou kunnen zien door dinsdag de eerste zelfrijzende, slimme basketbalschoen te introduceren .
De Adapt BB, geprijsd op $ 350, doet meer dan alleen kant zelf. Met een power-vetersysteem genaamd Fit Adapt kunnen gebruikers zich aanpassen om de perfecte Nike Air Max 1 Damen pasvorm te vinden, of het nu handmatig of digitaal is, met de Nike Adapt mobiele app. Een aangepaste motor en tandwieltrein worden strakker of losser om aan uw voet aan te passen.
Voor Nike opent dit een nieuwe wereld van slimme data-inzichten in de workouts van sporters. Voor atleten betekent het een nieuw tijdperk en de manier waarop ze omgaan met sneakers. "Sporters kunnen hun schoenen bijwerken en evolueren met upgrades, nieuwe functies en services via Nike Air Force 1 Mujer smartphone-technologie in hun schoenen", aldus Michael Donaghu, Nike's vice-president Nike Air Max 90 Mujer Rosa van innovatie.
Terwijl Nike deze schoen als een 'mobiel sportonderzoekslaboratorium overal op voeten' aanspreekt, biedt de schoen momenteel geen gegevens, maar het bedrijf zei dat dit zal komen.
"We gaan van fit naar firmware," zei Donaghu.
Nike-onderzoekers Nike Air Max 95 Femme zeiden dat de Nike Adapt BB de meest geteste schoen in zijn geschiedenis is. Het bedrijf koos basketbal als de eerste sport vanwege de eisen die basketbalspelers stellen aan hun schoenen met snelle snitten en constante sprints.
De ster van Boston Celtics Jayson Tatum is de cavia die in het geheim de Adapt achter de schermen testte. Tatum zal de Adapt BB dragen in het professionele debuut van de schoen op woensdagavond wanneer de Celtics de Toronto Raptors spelen. De schoen is vanaf 17 februari beschikbaar voor klanten.
Tatum zei dat hij het meest onder de indruk was van hoe Nike Air Presto Femme de schoen past. "Ik probeer mensen te vertellen dat het bij mij past. Het is beter dan veters. Er zit geen beweging in en Nike Air VaporMax Mujer het is erg veilig, "vertelde Tatum aan CNBC.
Maatwerk is een ander belangrijk kenmerk van de Adapt BB. De twee knoppen aan de onderkant van de schoen lichten op in de kleur van je keuze Nike Air Max 95 Mujer tijdens het programmeren, een functie die Tatum bijzonder interessant vindt.
"Ik ben dol op het feit dat het uniek is ... mijn favoriete onderdeel is gewoon de kleuren veranderen. Je kunt het op een bepaalde manier aanpassen aan je eigen Nike Air Huarache Mujer schoen en ik denk dat dat het coolste is voor mij, "voegde hij eraan toe.
Met een slimme schoen komen nieuwe verantwoordelijkheden - zoals het elke 10-14 dagen opladen van de schoenen via een oplaadpad dat bij de schoenen wordt geleverd. Hoewel de schoenen zonder telefoon werken (je kunt aanpassen Adidas NMD Mujer met de knoppen), is een smartphone vereist om die perfecte pasvorm en aanpassing te krijgen.