nken. Dit zijn het perfecte gewicht en m

nken. Dit zijn het perfecte gewicht en m

caicai2017
Deze werden door mijn collega's Adidas Ultra Boost Mujer aan mij verkocht als 'de meest comfortabele schoen die je ooit zult dragen', en dat 'elke andere schoen die je aantrekt na deze als vuilnis zal voelen.' Ik ben meestal blij om te zeggen dat ze gelijk hadden. Ik heb jarenlang een voetafwijking gehad en sinds ik deze heb gedragen, is intermitterend niet meer aanwezig. Het klinkt misschien vies, en misschien is dit in me opgekomen omdat ik de wit / witte versie heb, maar als ik aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat ik twee blokken roomkaas aan mijn Nike Air Max Tn Mujer voeten heb. Elke squat, lunge en step voelt als een cadeautje. "- www.jsaranjuez.es Arik Nagel, 35, chief people officer, klimmen en krachttraining op gym Ik ben altijd een hardloper geweest, maar ongeveer een jaar geleden kreeg ik hielspoor en plantaire fasciitis - eigenlijk mijn linkerhiel doet altijd nogal pijn. Dus ik kocht deze enorme, lelijke schoenen van Brooks, genaamd Beasts. Ze zijn super stevig met stijve zolen om mijn voeten te ondersteunen, en treden als een autoband. Ze zijn niet knap, maar ze hebben me geholpen om opnieuw te rennen.Nike Air Huarache Mujer  "- Tim Adams, 35, VP creatief bij een tv-netwerk, rent naar buiten en op loopbanden" Ik heb deze schoen sinds de eerste keer dat ze in de schoen kwamen leuk gevonden de jaren '90. De eenvoud heeft me altijd in staat gesteld om precies te voelen en te begrijpen wat mijn voeten en benen deden om ervoor Adidas Superstar Mujer te zorgen dat mijn bewegingen correct waren. Ik heb veel jaren getraind in een groot aantal regimes, dat wil zeggen Nike Air Max Command Damen CrossFit, gymnastiek, enz. - en dit zijn altijd mijn go-tos geweest om mijn lichaam op te voeden wat niet te doen. Bovendien zijn ze zo comfortabel dat ik erin kan slapen. "- David Alexander Flinn, 29, kunstenaar, vechtsporten en krachttraining" Ik ga naar een CrossFit-sportschool en mensen dragen Nike Metcons en deze Reeboks. Ze zijn goed voor CrossFit omdat de zolen onder je hiel hard zijn, in tegenstelling tot zachte hardloopschoenen (proberen om veel gewicht te hurken in zachte hardloopschoenen voelt aan alsof je op kussens staat - niet erg stabiel). En ze zijn aan de randen gerubbert, omdat alle delen van je voeten de vloer en de muur raken en ze Adidas NMD Mujer veel misbruik vergen. "- Jeff Weiner, 37, bedrijfsontwikkeling bij Nike Air Max 90 Damen Pink PSFK, CrossFitThey zijn super veelzijdig. Ze laten me toe om gewichten op te heffen met geweldige ondersteuning. Ik kan de meeste HIIT in hen doen, en zelfs sprinten. www.heryarts.fr Ze zijn mijn favoriet voor functionaliteit - wat belangrijk is tijdens een goede workout. "- Michael Chernow, 36, eigenaar Seamore's, mede-oprichter Meatball Shop, krachttraining, vechtsporten, hardlopen In de zomer is het super eenvoudig om Barry's of de sportschool en eindig nog een paar uur, dus voor mij gaat het allemaal om schoenen waar je in kunt trainen en je nog steeds kunt kleden zoals je naar Soho House of een andere plek wilt kijken om naar vrienden te linken. Dit zijn het perfecte gewicht en merk, maar zonder merk, als je me opmerkt. "- John Targon, mede-oprichter Baja East, Barry's Nike Air VaporMax Mujer BootcampDeze schoenen zijn geweldig voor mij omdat ze zo licht zijn. Nike Air Presto FemmeHet is een voordeel dat ik zowel in de fitnessruimte als in mijn sporttas op mijn weg van en naar geniet. "- Seth Howard, 35, directeur marketing, merken en trends bij Randa-accessoires, cross-training en krachttraining bij de sportschool