mponerad av hur skon passar. "Ja

caicai2017
Nike har avsl?jat sin f?rsta Nike Air Max 1 Womens sj?lvklassiga smarta basketskor.
Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna anpassa sig f?r att hitta den perfekta passformen med Nike Adapt-mobilappen.
Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum kommer att ha p? sig Adapt BB i skoens professionella debut onsdagskv?ll n?r Celtics spelar Nike Air Max Tn Femme Toronto Raptors. Nike gav en glimt av vad framtiden f?r skodon skulle kunna se ut genom att introducera den f?rsta sj?lvsk?rande Adidas ZX 700 Mujer smarta basketskon p? tisdag .
Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna justera f?r att hitta den perfekta passformen, oavsett om den ?r manuellt eller digitalt, Nike Air Force 1 Womens med hj?lp av Nike Adapt-mobilappen. En anpassad motor och v?xelt?g sp?nner eller lossnar f?r att anpassa Nike Air Huarache Femme till din fot.
F?r Nike ?ppnar detta en ny v?rld av smarta datainsatser i idrottarnas tr?ningspass. F?r idrottare representerar den Nike Air Max 2016 Femmeen ny era och s?tt de interagerar med sneakers. "Atletor kommer att kunna uppdatera och utveckla sina skor med uppgraderingar, nya funktioner och tj?nster genom smarttelefonteknik i sina skor, s?ger Michael Donaghu, Nike vice vd f?Nike Air VaporMax Womens r innovation.
Medan Nike h?rskar denna sko som ett "mobilt sportforskningslabb p? f?tter ?verallt", tillhandah?ller skogen f?r n?rvarande inga data, men f?retaget sa att det kommer att komma.
"Vi flyttar fr?n passform till firmware", s?ger Donaghu.
Nike-forskare sa att Nike Adapt BB ?r den mest testade skogen i sin historia. F?retaget valde basket som den f?rsta Nike Air Max 90 Womens idrotten p? grund av kraven basketspelare s?tta p? sina skor med snabba sk?rningar och konstanta sprints.
Boston Nike Air Max 90 Womens Pink Celtics-stj?rnan Jayson Tatum har varit marsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulisserna. Tatum kommer att b?ra Adapt BB i skoens professionella debut onsdag natt n?r Celtics spelar Toronto Raptors. Skon ?r tillg?nglig f?r kunder som b?rjar 17 februari.
Tatum sa att han ?r mest imponerad av hur skon passar. "Jag f?rs?ker ber?tta f?r folk att det passar mig Nike Roshe Run Femme som en handske. Det ?r b?ttre ?n sn?ren. Det finns ingen r?relse d?r och det ?r v?ldigt s?kert, "sa Tatum till CNBC.
Anpassning ?r ett annat viktigt inslag i Adapt BB. De tv? knapparna l?ngst ner p? skon t?nds i den f?rg du v?ljer medan du programmerar dem, en funktion som Tatum tycker ?r s?rskilt intressant.
"Jag ?lskar det faktum att det ?r en av ett slag ... Nike Roshe Run Womens min favorit del f?r?ndrar bara f?rgerna. Du kan skr?ddarsy det f?r att vara din egen sko p? ett s?tt och jag tror att Nike Air Max 270 Mujer det ?r den coolaste delen f?r mig, "tillade han.
Med en smart sko kommer nya ansvarsomr?den - som att beh?va ladda skorna varje 10-14 dagar via en laddningsplatta som f?ljer med skor. Medan skorna fungerar utan telefon (du kan justera med knapparna) kr?vs en smartphone f?r att f? den perfekta passformen och anpassningen.