ag i Adapt BB. De tv? knappar

caicai2017
Nike har avsl?jat sin Nike Air Max 90 Femme Bleu f?rsta sj?lvklassiga smarta basketskor.
Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna anpassa sig f?r att hitta den perfekta passformen med Nike Adapt-mobilappen.
Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum kommer att ha p? sig Adapt BB i skoens professionella debut Nike Air Max 90 Womens onsdagskv?ll n?r Celtics spelar Toronto Raptors. Nike gav en glimt av vad framtiden f?r skodon skulle kunna se ut genom att introducera den f?rsta sj?lvsk?rande smarta basketskon p? tisdag .
Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna justera f?r att hitta den perfekta Nike Air Max 90 Femme passformen, oavsett om den ?r manuellt eller digitalt, med hj?lp av Nike Adapt-mobilappen. En anpassad motor och v?xelt?g sp?nner eller lossnar f?r att Nike Air Max 95 Womens anpassa till din fot.
F?r Nike ?ppnar detta en ny v?rld av smarta datainsatser i idrottarnas tr?ningspass. F?r idrottare representerar den en ny era och s?tt de interagerar med sneakers. "Atletor Nike Air Max 1 Womens kommer att kunna uppdatera och utveckla sina skor med uppgraderingar, nya funktioner och tj?nster genom smarttelefonteknik i sina skor, s?ger Nike Air Max 95 Femme Michael Donaghu, Nike vice vd f?r innovation.
Medan Nike h?rskar denna sko som ett "mobilt sportforskningslabb p? f?tter ?verallt", tillhandah?ller skogen f?r n?rvarande inga data, men f?retaget sa att det kommer att komma.
"Vi flyttar fr?n passform till firmware", s?ger Donaghu.
Nike-forskare sa att Nike Adapt BB ?r den mest testade skogen i sin Nike Air Vapormax Mujer historia. F?retaget valde basket som den f?rsta idrotten p? grund av kraven basketspelare s?tta p? sina skor med snabba sk?rningar och konstanta sprints.
Boston Nike Air Huarache Femme Celtics-stj?rnan Jayson Tatum har varit marsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulisserna. Tatum kommer att b?ra Adapt BB i skoens professionella debut onsdag natt n?r Celtics spelar Toronto Adidas ZX 750 Mujer Raptors. Skon ?r tillg?nglig f?r kunder som b?rjar 17 februari.
Tatum sa att han ?r mest imponerad av hur skon passar. "Jag f?rs?ker ber?tta f?r Nike Air Vapormax Femme folk att det passar mig som en handske. Det ?r b?ttre ?n sn?ren. Det finns ingen r?relse d?r och det ?r v?ldigt s?kert, "sa Tatum till CNBC.
Anpassning ?r ett annat viktigt inslag i Adapt BB. De tv? knapparna l?ngst ner p? skon t?nds i den f?rg du v?ljer medan du programmerar dem, en funktion som Tatum tycker ?r s?rskilt intressant.
"Jag ?lskar Nike Air Force 1 Womens det faktum att det ?r en av ett slag ... min favorit del f?r?ndrar bara f?rgerna. Du kan skr?ddarsy det f?r att vara din egen sko p? ett s?tt och jag tror att det ?r den coolaste delen f?r mig, "tillade han.
Med en smart sko kommer nya ansvarsomr?den - som att beh?va ladda skorna varje 10-14 dagar via en laddningsplatta som f?ljer med skor. Medan Nike Air Max 90 Femme skorna fungerar utan telefon (du kan justera med knapparna) kr?vs en smartphone f?r att f? den perfekta passformen och anpassningen.